CORONAMAATREGELEN: INFORMATIE OVER UW CONCERTBEZOEK

We zijn blij dat onze concerten doorgang kunnen vinden op verschillende locaties. We doen dat de komende maanden in Alkmaar, Amsterdam, Bergen NH, Castricum, Den Helder, Den Hoorn (Texel), Groede (Zeeuws-Vlaanderen) en Hoorn. Met behulp van de Corona Check-app wordt uw QR-code gecheckt en wordt uw identiteit geverifieerd door middel van uw identiteitsbewijs bij de ingang van de locaties die u bezoekt.

Wij begrijpen dat u vragen heeft over uw bezoek aan onze concerten. Hieronder proberen we deze vragen – van het kopen van kaarten tot het moment dat u het gebouw na het concert weer verlaat – te beantwoorden.

Heeft u na het lezen van onderstaande informatie toch nog vragen? Neem dan contact op met onze medewerkers. Dat kan via de IHMS-lijn (072) 220 23 10, op werkdagen bereikbaar van 10.00 – 17.00 uur of via het contactformulier op www.ihms.nl.

VRAGEN & ANTWOORDEN OVER UW BEZOEK:

Vinden er in concerten plaats?
Er vinden de komende maanden concerten plaats in de bekende locaties in Alkmaar, Amsterdam, Bergen NH, Castricum, Den Helder, Den Hoorn (Texel), Groede (Zeeuws-Vlaanderen) en Hoorn. Het laatste nieuws over onze programmering ontvangt u via onze wekelijkse nieuwsbrief, via onze sociale media Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter en vindt u op www.ihms.nl.

Hoe kan ik kaarten kopen voor deze concerten?
Kaarten zijn uitsluitend online te verkrijgen via de website van International Holland Music Sessions. In de agenda ziet u welke concerten er de komende tijd op het programma staan. Het moment waarop de kaartverkoop voor deze concerten begint, staat aangekondigd op de pagina’s van de betreffende concerten. De concerten zijn ongeplaceerd. Het is niet mogelijk om zelf een stoel te kiezen. U kunt uitsluitend online bestellen en kiezen voor e-tickets. Deze print u – indien gewenst – uit voorafgaand aan uw concertbezoek of u toont het e-ticket op uw mobiele telefoon. Zet dan wel de helderheid van uw scherm op maximaal. 

Is het dragen van een mondkapje verplicht in de concertlocatie?
Nee, het is niet verplicht om een mondkapje te dragen bij een bezoek aan een van onze concertlocaties.

Zijn er mondkapjes beschikbaar bij de concertlocaties?
Nee, International Holland Music Sessions verstrekt geen mondkapjes. Mocht u gebruik willen maken van een mondkapje, dan kunt u deze zelf meebrengen.

Hoe worden de concertlocaties schoongemaakt?
Naast de reguliere schoonmaak van de panden zorgt International Holland Music Sessions met haar partners voorafgaand aan uw bezoek voor intensieve schoonmaak van contactoppervlakken, zoals deurknoppen en trapleuningen. Na afloop van elk concert worden de armleuningen van alle stoelen gereinigd met desinfecterende schoonmaakmiddelen.

Welke ingangen zijn geopend voor aanvang van het concert?
Voor de concerten is uitsluitend de hoofdingang geopend. Bij alle ingangen is desinfectiegel beschikbaar om handhygiëne toe te passen.

Vanaf welk moment zijn de locaties geopend?
De deuren van de locaties gaan 20 minuten voordat het concert begint open.

Hoe wordt mijn kaartje gecontroleerd?
Bij de kaartcontrole wordt uw e-ticket op veilige wijze gecontroleerd. Onze suppoosten checken uw kaart (uitgeprinte tickets hebben de voorkeur) handmatig.

Kan mij de toegang tot de concertlocaties geweigerd worden?
Bij het kopen van een concertkaart gaan bezoekers akkoord met onze hygiënemaatregelen en de maatregelen bij gezondheidsklachten. Volgens de RIVM-richtlijnen worden bezoekers geacht thuis te blijven bij gezondheidsklachten als neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, hoest of verhoging. Onze medewerkers zullen bij de ingang van de concertlocaties een controlegesprek voeren met bezoekers om in te schatten of er gezondheidsrisico’s zijn. Als de gezondheid van een bezoeker naar inschatting van een medewerker van International Holland Music Sessions op de dag van het concert een risico oplevert, zal toegang tot de concertlocatie geweigerd worden.

Wat als ik gezondheidsklachten heb op de dag van het concert?
Als u gezondheidsklachten hebt op de dag van het concert, dan bieden we de mogelijkheid tot 17.00 uur op de dag van het concert via de IHMS-lijn (072) 220 23 10, op werkdagen bereikbaar van 10.00 – 17.00 uur kosteloos de waarde van uw concertkaart om te zetten naar een tegoed voor later gebruik. U mag natuurlijk altijd het aan ons betaalde bedrag schenken.

Hoe beweegt het publiek zich door de concertlocatie?
Vanaf de ingang zijn er in de verschillende concertlocaties eenrichtingsroutes naar uw zitplaats in de zaal, waardoor bezoekers elkaar niet hoeven te kruisen. Er zijn voldoende medewerkers aanwezig om alle bezoekers te begeleiden en te zorgen voor een goede doorstroom. Wij zorgen ervoor dat deuren in het gebouw zoveel mogelijk openstaan, zodat u als bezoeker geen deurklinken hoeft aan te raken. Op verschillende plaatsen in de lokaties wordt het publiek eraan herinnerd zich aan de veiligheidsvoorschriften te houden. We vragen onze bezoekers om altijd de aanwijzingen van onze medewerkers op te volgen.

Zijn de garderobes geopend?
De garderobes zijn weer geopend. Tassen groter dan A4-formaat mogen niet mee het gebouw in.

Kan ik iets drinken voorafgaande aan het concert?
Behalve in Het Concertgebouw, de Ruïnekerk, TAQA Theater De Vest en Theater de Kampanje is het helaas nog niet mogelijk een drankje te drinken.

Zijn de toiletten in de concertlocaties te gebruiken?
De toiletten zijn weer beschikbaar.

Hoeveel mensen laten jullie toe in de zalen?
We kunnen afhankelijk van de richtlijnen voor de specifieke locaties het aantal bezoekers van vóór Corona verwelkomen.

Hoe ziet de stoelopstelling in de zalen eruit?
U vindt in de zaal de vertrouwde rijen stoelen. Het is van belang dat bezoekers bij het betreden van de zaal de aanwijzingen van de medewerkers volgen. 

Hoe vind ik mijn plaats in de zaal?
De concerten zijn niet geplaceerd. Bezoekers worden door de medewerkers van International Holland Music Sessions naar hun stoel gewezen op volgorde van binnenkomst. Er zijn voldoende medewerkers aanwezig om alle bezoekers te begeleiden naar hun plaats en te zorgen voor een goede doorstroom.

Kan ik in de zaal naast mijn familie/huisgenoot/partner zitten?
Bezoekers die met elkaar een huishouden vormen, kunnen bij elkaar zitten. Dit gaat op basis van vertrouwen. International Holland Music Sessions kan niet controleren of bezoekers tot hetzelfde huishouden behoren.

Heeft het concert een pauze?
Afhankelijk van de duur van het programma heeft het concert een pauze.

Kan ik tijdens het concert de zaal verlaten?
Het is mogelijk om tijdens het concert de zaal te verlaten. Helaas is het niet mogelijk om hierna weer in de zaal terug te keren.

Mag ik opstaan tijdens het slotapplaus?
We vragen onze bezoekers om tijdens het slotapplaus nog niet op te staan. Wij verzoeken u te blijven zitten totdat u op aanwijzing van onze medewerkers de zaal kunt verlaten.

Kan ik na het concert nog even napraten?
Wij verzoeken u na het concert te blijven zitten totdat u op aanwijzing van onze medewerkers de zaal kunt verlaten. U dient het gebouw direct te verlaten, helaas is het niet mogelijk om nog even in het gebouw na te praten.

Ik heb opmerkingen/ideeën naar aanleiding van mijn bezoek.
International Holland Music Sessions heeft inmiddels 32 jaar ervaring met het organiseren van concerten. Maar met het organiseren van concerten tijdens de pandemie hebben we geen ervaring. Opmerkingen, verbeteringen en ideeën van onze bezoekers zijn daarom van harte welkom. Deze kunt u mailen via het contactformulier naar info@ihms.nl.

 

12 november 2021

CORONAMAATREGELEN

Onze concerten gaan weer starten.
Onze coronamaatregelen zullen van kracht zijn.

MEER OVER DEZE MAATREGELENSluit dit bericht

STEUN IHMS, WORD KRINGLID!

Bij ons gaat het om kansen voor talent en de liefde voor muziek. Deze liefde willen wij graag delen met u en met onze deelnemers. Wilt u ook dat dit mooie initiatief na 30 jaar blijft voortbestaan? En steeds weer nieuw talent zich kan ontwikkelen? Zonder uw steun lukt dat niet!

Vul hieronder uw gegevens in en wij sturen de instructies per mail naar u toe! Heeft u nog vragen over het kringlidschap?

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

STEUN IHMS, WORD VRIJWILLIGER!

Bij ons gaat het om kansen voor talent en de liefde voor muziek. Deze liefde willen wij graag delen met u en met onze deelnemers. Wilt u ook dat dit mooie initiatief na 30 jaar blijft voortbestaan? En steeds weer nieuw talent zich kan ontwikkelen? Zonder uw steun lukt dat niet!

Vul hieronder uw gegevens in en wij sturen de instructies per mail naar u toe! Heeft u nog vragen over het vrijwilligerschap?

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

STEUN IHMS, WORD VRIJWILLIGER!

Bij ons gaat het om kansen voor talent en de liefde voor muziek. Deze liefde willen wij graag delen met u en met onze deelnemers. Wilt u ook dat dit mooie initiatief na 30 jaar blijft voortbestaan? En steeds weer nieuw talent zich kan ontwikkelen? Zonder uw steun lukt dat niet!

Vul hieronder uw gegevens in en wij sturen de instructies per mail naar u toe!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Steun IHMS!

Bij ons gaat het om kansen voor talent en de liefde voor muziek. Deze liefde willen wij graag delen met u en met onze deelnemers. Wilt u ook dat dit mooie initiatief na 30 jaar blijft voortbestaan? En steeds weer nieuw talent zich kan ontwikkelen? Zonder uw steun lukt dat niet. Door de bezuinigingen op kunst en cultuur hebben wij uw bijdrage harder nodig dan ooit.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Login


Maak een account aan
Wachtwoord vergeten?
Registratie is uitgeschakeld.

Wilt u inloggen?

Wachtwoord vergeten?